Code: PBAG08E Merk : RAJA

Gripzakje met genormeerde ophanggleuf Raja 10x15 cm

  • Gripzakje met genormeerde ophanggleuf Raja 10x15 cm - 1
  • Gripzakje met genormeerde ophanggleuf Raja 10x15 cm - 2
Gripzakje met genormeerde ophanggleuf Raja 10x15 cm - 1
Gripzakje met genormeerde ophanggleuf Raja 10x15 cm - 2
  • Tot -20%
Vanaf
22,70 € Excl. BTW per VE van 1000

Kies uw opties :

Bekijk de 4 andere codes
Op voorraadVerzonden in 24u
Verp. eenheid (VE) 1000
  • Tijdelijk uit voorraad
Code:  PBAG08E

Gripzakje met genormeerde ophanggleuf Raja 10x15 cm

De minimale hoeveelheid voor dit product is 1
Tijdelijk uit voorraad
Totale prijs  Excl. BTW 29,60 €
Totale prijs  Excl. BTW 22,70 €
Hoeveelheid
Prijs per VE
    Prijs per VE van 1000
    Zet uw merk in de kijker via gepersonaliseerde en bedrukte producten. Onze specialisten helpen u graag verder VOEG UW LOGO TOE!

    Zet uw merk in de kijker via gepersonaliseerde en bedrukte producten. Onze specialisten helpen u graag verder.

    • Hang plastic gripzakjes met ophanggleuf makkelijk en snel op in uw winkelrekken.
    • Met handige druksluiting en ophanggleuf.
    • Polyethyleenfolie 50 micron.
    Meer informatie

    Opening x hoogte binnenafmetingen in cm :
    10 x 15
    Gebruiksvoorbeelden :
    onderdelen
    Verp. eenheid (VE) :
    1000

    Plastic gripzakjes die u makkelijk ophangt in uw winkelrekken


    Plastic gripzakjes van het merk Raja zijn voorzien van een brede en stevige ophanggleuf, conform de Europese norm. Zo hangt u de gripzakken makkelijk op in uw winkelrekken. Dankzij de druksluiting kan u de plastic gripzakjes of polybags steeds weer makkelijk openen en sluiten.

    • Materiaal: polyethyleenfolie met lage dichtheid, 50 micron.
    • Kleur: transparant.
    • Afwerking: met brede en stevige ophanggleuf. Hangt u makkelijk op in uw winkelrekken.
    • Voldoen aan de Europese norm.
    • Handige druksluiting voor snel openen en sluiten.

    ✓ [BLOG] Meer weten? Bekijk hier onze keuzegids voor zipzakjes van RAJA en kies het juiste exemplaar in functie van je product, logistiek én imago.