Schriften, balpennen, perforators of nietmachines? Deze accessoires zijn stuk voor stuk onmisbaar voor wie werkt aan een bureau. Samen met nog zoveel andere kantoorbenodigdheden vormen ze de basis voor een goed georganiseerde en efficiënte werkplek. Voor welke artikelen kiest u? Maak hier uw online keuze uit de vele mogelijkheden en sorteer, archiveer of noteer met RAJA als nooit tevoren.
Schrijfgerei van A tot Z
Een goed schrijfgerei vormt zonder meer de basis van uw kantoorartikelen. Hiertoe behoren onder andere pennen, potloden, markeerstiften, markers en zoveel meer. U kan ze gebruiken voor het maken van aantekeningen, het markeren of ondertekenen van documenten en etiketten, enz. Kies voor kwaliteit met bekende merken zoals bic velleda, Leitz, Edding of ons huismerk Raja. De meeste stiften zijn bovendien beschikbaar met inkt in de kleuren blauw, zwart, groen en rood. Aan u dus de keuze!
Wilt u tijdelijke notities maken, markeringen aanbrengen of iets schetsen? Voorzie dan altijd een voorraadje potloden. Handig daarbij zijn uiteraard ook puntenslijpers zodat uw potlood altijd schrijfklaar blijft. De sterke metalen slijpers van RAJA zijn daarvoor de ideale oplossing.
Printpapier, schriften en andere kantoorartikelen
Een agenda, schrijfblok of notitieboekje is altijd handig voor het maken van uw eigen aantekeningen tijdens vergaderingen, brainstormsessies en telefoongesprekken. Hiermee kan u snel een aantal gedachten en ideeën op papier zetten. Ze dienen daarbij als een waardevol naslagwerk voor toekomstig gebruik.
Voor kleine en snelle notities kan u bovendien gebruikmaken van post its. Deze zijn beschikbaar in een uiterst breed assortiment aan formaten en kleuren. Door de kleur van een pak memoblaadjes slim in te zetten kan u meer structuur en orde brengen in uw notities, boeken, cursussen, enz.
Tot slot mogen we ook het printpapier en kopieerpapier hier niet over het hoofd zien. Want een kantoor of office centre kan vaak niet zonder printers (en zijn bijbehorende inkt en toners). Hoewel digitale technologieën terrein winnen, is papier nog steeds een van de belangrijkste kantoorbenodigdheden. Printerpapier, post-its, en enveloppen zijn allemaal noodzakelijk voor dagelijkse taken, zoals het printen van documenten, het noteren van herinneringen en het verzenden van brieven.
Presenteren, organiseren en archiveren
Een opgeruimd bureau draagt zonder twijfel bij aan een opgeruimde geest. Uw bureau slim organiseren is dan ook een must. Zelfs met eenvoudige goedkope oplossingen, zoals kunststof magazijnbakken, komt u al een heel eind. Sorteer en organiseer hiermee eenvoudig uw werkruimte en kasten. Ze zorgen ervoor dat alles een vaste plek heeft en verminderen de zoektocht naar verloren items.
Om uw documenten goed georganiseerd en gearchiveerd te houden, is het aan te raden om gebruik te maken van bijvoorbeeld hangmappen, showtassen, ordners en overig archiefmateriaal. Vergeet daarbij ook vooral niet om documenten die altijd samen horen aan elkaar te nieten met nietjes. Tot slot kan u uw archiefdozen, mappen en ordners afwerken met zelfklevende stickers. Dankzij de juiste notities kunnen ze u helpen bij het scheiden van documenten per categorie, project of datum, waardoor u snel kunt vinden wat u zoekt.
Grote kantoorbenodigdheden en -inrichtingen
Een bureau draait niet enkel om kleine paperclips, memoblokjes, stempels en toebehoren. Ook het grote kantoormeubilair verdient de nodige aandacht. De juiste ergonomische bureaustoelen garanderen bijvoorbeeld het nodige comfort tijdens het werken. Het is van groot belang voor de productiviteit en gezondheid van uw medewerkers.
Voorzie uw kantoor ook steeds van een kast waarin u de nodige kantoorbenodigdheden kan bewaren; en denk aan whiteboards waarop u makkelijk grote notities kan maken. Tot slot omvatten kantoorartikelen eveneens elektrisch materiaal waaronder inbindmachines, lamineerapparaten en weegschalen. Ook een rekenmachine is onmisbaar, vooral om technische redenen, waar precisie en snelheid van cruciaal belang zijn voor het oplossen van complexe berekeningen.
Slimme kantoorbenodigdheden voor een slimme werkplek
Kantoorbenodigdheden zijn de bouwstenen van efficiënte en goed georganiseerde werkplekken. Ze vergemakkelijken dagelijkse taken, helpen bij het bijhouden van informatie en dragen bij aan comfort en productiviteit. Of u nu een professional bent, thuiswerkt of onderweg bent, het hebben van de juiste kantoorbenodigdheden biedt tal van voordelen en is essentieel om uw werk optimaal uit te voeren. Van archiveren en sorteren tot artikelen voor het maken van notities en presentaties, bij RAJA vindt u alles in 1 webshop.
RAJA: dé groothandel voor al uw professionele benodigdheden
Profiteer bij RAJA van een ongezien breed assortiment aan verpakkingen, kantoorartikelen en benodigdheden voor uw magazijn. Bekijk alle producten op deze pagina, inclusief handige aanbiedingen, en voeg ze toe aan uw digitale winkelwagens. Eenmaal online besteld kan u erop vertrouwen dat alles in 24 uur verzendklaar wordt gemaakt. Zo kan u snel worden geleverd en komt u zeker nooit zonder te zitten. Advies nodig? Neem contact op met een van onze verschillende specialisten per telefoon, e-mail of chat.
Toon minder