012 260 260
Van 8.30 u. tot 17 u.
Grote bestellingen?
Gratis en snelle offerte
4,6/5
Klantbeoordelingen
0
Hervat uw aankopen waar u gebleven bent

Kantoor en archief

Een goed georganiseerd kantoor dankzij de kantoorbenodigheden van RAJA

Een vlotte werking van uw kantoor is erg belangrijk voor een doeltreffende administratie. Rust daarom uw kantoormedewerkers uit met alle kantoormateriaal dat ze nodig hebben. Ordners en ringmappen om documenten te klasseren. Documentenmappen, dossiermappen en tabbladen om orde en netheid te bewaren. Ruime archiefdozen en opbergdozen voor een overzichtelijk archief. Dit alles kan u eenvoudig en snel bestellen via de RAJA webshop.

Een uitgebreid gamma kantoormateriaal

Naast al het nodig voor uw klassement en archief biedt RAJA ook een ruime keuze aan kantoormateriaal. Papier op A4 of A3 formaat om te kopiëren of te printen.

Schrijfblokken, blocnotes en zelfklevende post-it notes waarop u alles kan noteren. Balpennen, potloden, vilstiften, markeerstiften en markers om vlot te schrijven en te markeren. Lijm, tape en plakband of nietmachines en nietjes om al uw documenten samen te voegen of te bundelen.

Maar ook voor alle mogelijke soorten enveloppen kan u bij ons terecht: kantoorenveloppen, kartonnen enveloppen, tyvek enveloppen, beschermende enveloppen, enveloppen in plastic …

Vandaag besteld, is morgen geleverd

RAJA heeft steeds duizenden verpakkingen en verpakkingsmaterialen op voorraad. Die worden binnen de 24 uur na uw bestelling geleverd in de hele Benelux. Ook alles wat u nodig heeft aan kantoormateriaal.

Bel ons voor professioneel advies inzake kantooruitrusting en archiefbenodigdheden op het nummer:
012 260 260.

273 producten